Zamówienia realizujemy w przeciągu 24h! 

Reklamacje i zwroty

Polityka Zwrotów

1. Zwroty

1.1 Wstęp Dziękujemy za zakupy w kobox.pl Jeżeli zakupione produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, jesteśmy tutaj, aby pomóc. Poniższa polityka zwrotów pozwala na zwracanie produktów zgodnie z poniższymi zasadami.

1.2 Prawo do odstąpienia od umowy Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od tej umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, a została przez Ciebie wskazana, weszła w fizyczne posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji wysyłając jednoznaczne oświadczenie na nasz e-mail: kobox@gmail.com

1.3 Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas), niezwłocznie i w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, kiedy zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych środków płatniczych, które zostały użyte przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

1.4 Warunki zwrotu Zwracany produkt musi być w tym samym stanie, w jakim został otrzymany, nienoszony i nieużywany, z metkami oraz w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również dowód zakupu.

2. Reklamacje (zwrot uszkodzonych lub wadliwych towarów)

2.1 Uszkodzone lub wadliwe produkty Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy, prosimy niezwłocznie o kontakt w celu zorganizowania zwrotu i zwrotu pieniędzy. Proszę podać szczegóły produktu oraz opis uszkodzenia lub wady.

2.2 Procedura reklamacji

  1. Reklamacje należy składać na adres e-mail: kobox@gmail.com
  2. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu na adres Kobox, ul. Leśna 21A 64-820 Szamocin 
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

2.3 Kontakt w sprawie reklamacji Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, prosimy o kontakt:

  • E-mailem: kobox@gmail.com